piątek, 13 grudnia 2013

Testowanie

No i czekała paczuszka na poczcie (list raczej). Spodziewałam się kolejek, ale ku mojemu zaskoczeniu, mimo, że dzień opłat, no i święta za pasem kolejki nie było. To tyle na temat poczty.
W przesyłce była... Buteleczka, którą wraz z młodszą M otrzymałyśmy do testowania od projektwyprawka.com. Nie mogłam się doczekać, jak też wygląda owa, więc już po drodze z poczty otwierałam kopertę. No i znalazłam. Bardzo ładnie się prezentującą niedużą buteleczkę do karmienia niemowląt UMEE. Tutaj można więcej o niej poczytać. Rzucę Wam kilka zdjęć żebyście mogli pozazdrościć ;) i skończę na dzisiaj, bo zmęczona jestem, w związku z chorobami domowymi, i cosik post się nie klei.





Więcej szczegółów później, jak zapoznamy się z Panią buteleczką. Przyznacie, że ładna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz