poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wielorazówki

Z czym Wam się kojarzą wielorazówki? Mi przychodzą na myśl torby wielokrotnego użytku. Ale ja nie o tym chciałam. Jak wiecie, teraz dobrze jest być wielo bo to eko. Przedmioty wielokrotnego użytku są ekonomiczne, ekologiczne i pewnie jeszcze kilka eko by się znalazło. Ja ekologią za mocno się nie przejmuję (nie żeby mnie wcale nie interesowała, ale nie dominuje w moim życiu), ale już ekonomia dotyka mnie bezpośrednio. Co jeśli przedmiot dodatkowo jest zdrowszy? No to już kilka fajnych argumentów się uzbierało.
No i co wielo kupiłam? Oto jest pytanie. A na odpowiedzi czekam do jutra. Komu uda się zgadnąć (P nie bierzesz udziału bo byłeś przy tych zakupach i nie pomagasz nikomu w udzieleniu właściwej odpowiedzi), ten wygrywa... No właśnie. Nie mam za wiele, ale się podzielę. Wygrywa odpowiednik mojego wielo, tylko jednorazowy. Do dzieła, powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz